luke: Luke Six
Asia
Joined
July 16th, 2004 - 14 years ago (95 logins)Last Login2 years ago

Night Came Dawg

White Camo Dawg

Eyewear
0

Watches
0

Footwear
0

Apparel
0

Accessories
0

Collection
15
10Y
Nov 23, 2007 7:12 PM
very very impressive.
12Y
Jan 31, 2006 7:25 AM

May i P.W. too? hahah!

12Y
Nov 22, 2005 8:15 AM
whoaa... cool!!
i'm almost too intimidated to get it.... IMHO, it's very 'loud' even for oakley.

i'd love to see a picture of someone actually wearing em...
12Y
Nov 22, 2005 5:58 AM
My nightmares pretty mild compared to you guys....

I get the one a few times though.... Like i was walking in a shopping mall... and my Mag Switch suddenly broke. The earstem came off. I was like so pissed off.. called my OPD and screamed them "Why the heck is my Mag Switch broken?! It's supposed to be magnesium... dammit!"

Honestly... i have no idea if mags should break easily.Heh.

Oh... and another one. Some illegal alien was wearing my Switch. I chased him with a baseball bat.


No idea why i keep dreamin bout my Mag Switch...
13Y
Sep 23, 2005 6:30 AM
ok.. i've got abit of prob with the Unobtainium® for my RX frame.
ya see... i've been using the RX for 2 years... and now the Unobtainium® begining to... er...'melt'?
Its more like... the surface has got some kindda shiny oil-like coating...
i dunno whats up with it.

i have this Minute for 5 years... and the Unobtainium® is still cool.

anyone else encounter the same prob? any way i can fix it without ordering new Unobtainium® earsock?
13Y
Sep 22, 2005 1:18 PM
i do it occasionally.... but mini cigars. (do i qualify to post here?)
i love sitting by the beach with me <insert Oakley that i have here> and smokey them mini cigars.
Sweet!
13Y
Sep 21, 2005 11:56 AM
it would be great if u could upload the vid somewhere.... cheers
13Y
Sep 2, 2005 8:36 AM
Check this out!
http://digitalsnail.com/store/catalog/product_info.php?products_id=121

Penny wanna-be!

They even have some Jackets
http://digitalsnail.com/store/catalog/index.php?cPath=36_32


13Y
Aug 30, 2005 1:39 PM
hmmm... My 1st paycheck... i didnt get myself any Oakley. I didnt even know whats Oakley back then.
What a loser i was.... erm.. not that i'm any less right now. heck.
13Y
Aug 30, 2005 1:35 PM
Man... i love em lens on my Unknown.
just that now i have to becareful when i stare at hot chicks when my gf is around. She can totally see where i'm looking..... darn! LOL!

Ruby clear on WHY... is just now my kindda thing. Looks too much like RX.
13Y
Aug 25, 2005 5:36 AM
My Oakleys are MY OAKLEYS. No sharing with gf whatsoever! Haha!
Seriously.... my gf isnt too crazy bout Oakleys and she's pretty clumsy at handling stuffs. So... thank god.

13Y
Aug 24, 2005 6:18 AM
LOL! I love the feedbacks that u guys gave.
I think i shall try to call the OPD now and make an appointment.... to kick that guy's arrogant nuts.
As for my cousin... probably i'll just kick 1 nut since i'm related to him.

I think O-service in Asia sucks. Typical Asian way of biz...



Ian? You from Asia too?
13Y
Aug 24, 2005 6:03 AM
Yes sir!
I shall try to get it... if it's still available.

Thanks guys.... i'm gonna burn my credit card and live off garbage scraps for a few months...
LOL!
13Y
Aug 23, 2005 11:29 AM
anyway... back to the topic.

Is this a rare piece?
I saw it around my place..... wondering if i should buy it.
13Y
Aug 23, 2005 10:20 AM
Here's my story bout an OPD.
I always go to this OPD. The sales guy is an @$$. He has this arrogant thing goin on when i ask him bout his latest wares. So i never buy from them.

There was once my cousin wanted to buy a new RX frame. So i brought him there cuz they have the best price and collection. My cousin was asking bout the warranty for his old A-Wire which he doesnt have the warranty card cuz it's a gift by his (silly) friend.
So this sales dude was saying that if my cousin brings that A-Wire, he has the right to break it in front of us cuz it doesnt have a warranty card. WTF!

My cousin ended up buying a CoSine from him. He (my cousin) is an @$$ too. Guess he likes to be treated like dirt. Hahaha.

Sorry if this one is off topic.
13Y
Aug 22, 2005 7:18 AM
Sorry dude...

Whenever i see Wiretap.... i'd start picking heavy objects and throw em around while chanting "kill kill kill...."
LOL!
13Y
Aug 22, 2005 5:53 AM
When i see other wearing Oakleys, i'd tell my gf... "hey, thats a model... That guy's good taste."

Except for Wiretaps... i hate Wiretaps for no reason. LOL!
13Y
Aug 16, 2005 6:46 AM
I love that mantis photo..... simply AWESOME!!!
*thumbs up*
13Y
Aug 16, 2005 6:44 AM
I went to Bali for a week.... brought my White Camo Monster Dog for daylight & Box Spring for night (if RX counts).
13Y
Jul 7, 2005 11:53 AM
Dude! show me some pics. i wanna see the whole set.
hehe.

How come no one post any photo of themselves with Camo monsterdog?
13Y
Jul 7, 2005 11:21 AM
Anyways.... back to the topic.

I found out that we only have 6 pairs of Camo Monster Dogs in the whole country.... according to an OPD. But i've never seen anyone wearing em.


So i got my friend to get em for me in US.
And they're finally here at the post office today! YEAH!
I cant wait to have my hands on the 7th & 8th pair of Camo. HAhahah!
13Y
Jul 7, 2005 11:07 AM
Hi guys...
Thought of getting an RX frame for my gf... with limited budget.
Can anyone recommend me a nice affordable O-matter RX frame for ladies?
Thanks guys.



Why OAKLEY.com doesnt have any price listing for RX frames?

13Y
May 20, 2005 5:35 AM
I've watched Alone In The Dark.... pretty lame movie... but they had this psycho guy trying to kill Slater in the begining...
i think he's wearing WHY or some sorta wire?
i dunno.
13Y
May 20, 2005 5:27 AM
not me.... my collection is pathetic! Hahaha.
but i'm working on it.
13Y
May 19, 2005 2:46 PM
Hmmm... it sez... Penny is AWESOME! Hehe.

Seriously. Sez it's a Penny Custom. Changes to his favourite Lens colour.... Fire. They dont have Fire lens for Penny... and u cant buy Replacement lens.

Arrgh... i've used up my force. I cant continue... Sorry.
View All 97 Threads
O-Review Logo & Design
© 2004-2018 Atom Crown Design and DCJ Productions.
Product Images, Logos and Artwork © 1975-2018 Oakley Inc.
All personal photos © 2004-2018 by their owners...or Rick.