evan.carrigan: evan Carrigan
Halifax, N.S, Canada
Joined
March 4th, 2005 - 12 years ago (1,999 logins)Last Login9 years ago
Websites
I am a Commerce student at Dalhousie University in Halifax, Nova Scotia, Canada

Eyewear
10

Watches
3

Footwear
0

Apparel
0

Accessories
0

Collection
42
10Y
Jul 8, 2007 3:23 AM
long time no talk everyone,

i have finally aquired another pair:




i wasn't expecting the sweet packaging/bag combo, i am very impressed.

11Y
Oct 25, 2006 3:29 PM
Bong, those time tanks are beautiful....seriously
11Y
Oct 25, 2006 4:51 AM
Hey Guys,

Yes I am still alive. sorry i have disappeared, I still think of you all often, haha

Just writing to let you know my latest aquisition. I sa that because it's not really a purchase. I won a pair of 1GB Thump 2 tonight at the Annual PK session down here in Halifax. They gave away a ton of prizes, and I was the luck 1st prize winner :D

cheers,
evan

11Y
Aug 28, 2006 11:38 PM
as far as my rep for atlantic canada told me, we will be getting the updated displays in a matter of months, definately before the new year.

11Y
Aug 27, 2006 3:10 AM
Yeah the design never made sense to me.... i have never tried it on, but it looks like you would have reduced range of movement on the hand you are wearing it on due to the big points.....


just a super wonky design i suppose...not my thing at all
11Y
Aug 26, 2006 1:03 AM
well i get stuff at 15% less than cost so there..... nah nah nah nah nah


seriously, is this a peeing contest?
11Y
Jun 27, 2006 5:48 AM
hey guys, check the classifieds, the code is there

11Y
Jun 27, 2006 12:41 AM
Check it out" Black Atlas in all it's glory...



11Y
Jun 25, 2006 11:46 PM
Crazy print on this AP sandbag.... called black atlas...

may or maynot be released in the fall/winter.




annnd skull belt



11Y
May 26, 2006 7:50 PM
with my 4gb nano i use a thin clear plastic peice that affixes to the front, it stops scratches but keeps the great design visible


11Y
May 26, 2006 3:42 PM
In person i dont find them anything like the twitch... and really they are quite different from the gascan...and quite small as well...not bad overall though...i want more color combos before i make my final decision, we ony recieved brown smoke at my store so far...



11Y
May 21, 2006 3:34 AM
ooh,

oildrum,twitch,canteen,spike
11Y
May 19, 2006 2:22 PM
im at Spring Health Ltd. ... www.spring.ca

it is a wellness center i guess you could say.

i do a lot of their marketing management , but also getting heavily involved with the management of the Run & Trek, which is their retail area.

11Y
May 19, 2006 4:43 AM
Yeah I did. They said i could only do a small $1200 order... well i showed them and pushed it to $1310...then got it approved...then added 2 more spikes...because i wanted to.

I feel pretty good about it too! Can't wait to get everything in the store asap. Right knw we dont have oil drum, spike, crosshair, crosshair s, canteen, riddle, and only one gascan! and only one polarized frame! So i fixed that today. well... i didnt have room for much polarized, but i fixed most of it today!

Now the sales will start rolling in for sure...
11Y
Apr 18, 2006 11:43 PM
Freakin sweet guys, to be honest the sole reaon i have that tv is for the ps3. I cant wait.

I am not going to reserve a copy, I will be camping out in front of my local Futureshop and I will nab one the old fashion way. So damn excited.

11Y
Apr 14, 2006 1:42 AM
oooooh EXCITING :D
11Y
Apr 12, 2006 4:05 AM
Favorite: Gascan
Worst: minutes... so many people wear them, yet they fit so few...
11Y
Apr 12, 2006 3:46 AM
those people saying that all the new styles are very similar to one another should take a look at the older "o-matter size comparison" image. All the older styles (fives2.0, minute, unknown, twenty, jacket) have very similar themes.

it is not a new thing for oakley to have a "themed" line up. they have done the organic look and now they are doing the sharp edge style.
11Y
Apr 10, 2006 5:06 AM
nice freesh...

yeah for where i am located, my sales were pretty high, ... the maritimes are pretty much the poorest area of canada haha
11Y
Apr 10, 2006 5:05 AM
if i am correst you are saying to tell people they look good no matter what... i have never had that philosophy as it has been my experience that it turns people off...

customers know if i am being honest, just as much as i know when a salesman is being honest with me... (well obviously not all of them) regardless, you will get a lot more sales and a lot happier customers if you are honest...bottom line.
11Y
Apr 10, 2006 5:02 AM
nice job freesh

speaking of sales, what is everyones biggest ever single transaction O sale?

Mine was just over $1000 CAD

He bought polarized crosshair for his son, 24k XX Metals, and a case for each.

Honorable mentions go to polarized why 8.1 and polarized halfwires with 2 cases ($800CAD ish)

halfwire/crosshair/halfjacket combo

and riddle/juliet combo
11Y
Apr 10, 2006 1:50 AM
usually it is either my ti burnt copper vr28 crosshairs, or my grape/grey gascans....

or sometimes my brown/ti hatchets
11Y
Apr 9, 2006 10:13 PM
Just thought I would mention this, I really enjoyed those stats...
11Y
Apr 7, 2006 10:35 PM
the small monsterdog is the fatcat...
11Y
Apr 7, 2006 12:09 AM
have a look bong,

the cuff is extremely comfortable, and would block the wind quite well it seems. Sad thing is that the Medium I ordered is too big... it must be more of a true fit, than a slim fit... all the other things in my last purchase fit great.

that reminds me...check the classifieds... :P
View All 339 Threads
O-Review Logo & Design
© 2004-2017 Atom Crown Design and DCJ Productions.
Product Images, Logos and Artwork © 1975-2017 Oakley Inc.
All personal photos © 2004-2017 by their owners...or Rick.